Dana Rogoz in maxim 8

dana_rogoz_1165_5.jpg

12 Răspunsuri to “Dana Rogoz in maxim 8”

  1. nu este fata mai frumoasa ca dana rogoz :X

  2. dai si mie id tau…daca ai :*

  3. sau add`: William.ro18😀

  4. auzi..ejti cea mai sexyy fata din lume:*:*:X:X…da-mi si mie ID tau de mess plz/……sau i-al u pe al meu…. Dmarian_87

  5. ce fumoasa tipa pls un id sau id meu pisika_mondialu

  6. Salut Dana… Mai ai un corp superb nu pot sa neg acest lucru, dar, as dorii sa i-au legatura cu tine din alte motive, cum ar fii: m-am intalnit cu Dragos (Costelush) de ”La Bloc” aici in Timisoara, dar nu am avu ocazia sa stau prea mult cu el de vorba ca se cam grabea, si cum am vazut ca toti de pe acest site ”ti-se adreseaza direct tie” ma gandeam sa imi incerc si eu norocul. Ca sa nu crezi ca e vreo smecherie, am facut 8 ani de muzica la ”Colegiul National De Arta ION VIDU” din timisoara. Bine si inteles ca ma satura-sem de muzica si m-am gandit sa dau la teatru. Asa am si facut, am fost unu din cei 4 cu cele mai mari medii la probe, dar problema cea mare a fost capacitatea, bine si inteles, nu o trecu-sem si am pierdut sansa de a continua mai departe in actorie. Sper sa ai ocazia sa citesti acest mesaj si te-as mai ruga daca ma poti ajuta. Porblema ar fi cum luam egatura. Ca sa nu avem alte surprize te sfatuiesc sa ceri ID-ul meu moderatorilor Site-ului ca este mult mai sigur dupa parerea mea. Te-am salutat pa si, spor la filmari in continuare;)

  7. SyncMasterPSP…esti un analfabet!

  8. giulia Says:

    mey, nu esti preferata mea.

  9. ES UN PLACER ABERLA TENIDO AKI EN MEXIKO ES UNA MUJER HERMOSA
    SOLO K ES UNA LASTIMA K SE AYA TENIDO K IR

  10. NU E PREA VAD UN SEW SIMBOL ASA CA LASATE ESTI BUNA LA ALTELE…..

  11. As futeo in draci in toate pozitiile!!!! Sa-mi bag pula in toate gaurile ei zemoase!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

