SITE-UL S-A MUTAT

INTRATI PE NOUL SITE

WWW.VEDETEDINROMANIA.NET

6 Răspunsuri to “SITE-UL S-A MUTAT”

    • Buna imi cer scuze ca va deranjez,lucrez ca voluntar pentru un orfelinat si copii de acolo au nevoie de lemne pentru la iarna,eu inca nu am luat salarul,dar am gasit o oferta foarte buna,mai am nevoi de 400 ron insa ,cum nu am la cine apela apelez la dvs,sa ma imprumutati cu 400 de ron,semnez si contract daca e nevoi,numai sa ma ajutati oana miercuri,am nevoie de ei,va rog din inima,e b de binele unor copii

  1. Animaliciul66 Says:

    Nu vrei sa adaugi putin umor siteului tau :P? O poza haioasa cu animale care se schimba in fiecare zi.
    Daca da, vezi pe animalici.rbo/pentru-siteul-tau

  2. ce mai prosti

  3. la la la la la la la la la

Lasă un răspuns

